Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakılırsa mimarilmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, gelir ve nispet alanları kabilinden bileğişkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işletmeniz muhtevain farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, elverişli maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişme nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle yanında daha çok “ne istersem onu kızılırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin nöbetçi önemli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş proseslerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme eden yıllarda internet site çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik kartı başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çkızılışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda çıbanlayıp şirketin essah finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biröte projenin zaman içinde üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı yönınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine demetlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir istenilen özetları vermemektedir.